رزرو کافه تایم لپس کیش

چرا کافه تایم لپس؟

همانطور که میدانید کافه رستوران بین المللی تایم لپس به دلایل متعدد و نوآورانه، جذابیت و محبوبیت خاصی بین ساکنین جزیره (کیشوندان) و گردشگران دارد که افتخار دارد سالانه میزبان شمار زیادی از گردشگران و چهره های محبوب و برجسته از هنرمندان، ورزشکاران و…. میباشد.

دلایل محبوبیت کافه تایم لپس:

رضا رشیدپور:

این مجموعه متعلق به مجری معروف صدا سیما آقای رضا رشیدپور می باشد.و قشنگتر اینکه خود ایشان هم در اکثر مواقع در رستوران حضور دارند و طرفدارانشان  با بودن در مجموعه میتوانند به صورت حضوری ایشان را ملاقات کنند.

انتخاب مکان مناسب:

مکان مجموعه تایم لپس در طبقه چهارم یک مرکز خرید بسیار شیک بنام مرکز خرید “کوروش برند سنتر” با حضور فروشگاه های بزرگ و معروف از برند های محبوب و اورجینال در طبقه های اول و دوم این مجموعه می باشد که علاقه مندان میتوانند برای خرید های خود قبل از ورود به کافه رستوران تایم لپس، از این فروشگاه ها دیدن و خرید کنن.

همچنین  در طبقه سوم این مرکز خرید یک شهربازی سرپوشیده هم وجود داره که میتونه برای بعضی خانواده ها جذاب و مهیج باشه.

و اما در طبقه چهارم مرکز خرید کوروش کیش، “کافه تایم لپس” در یکی از تاپ لوکیشن های زیبای جزیره کیش با ویو دریای خلیج همیشه فارس و پارک ساحلی مرجان قرار داره که دیدن غروب آفتاب بر روی آبهای خلیج فارس هم میتونه تا مدت ها در خاطر مهمانان تایم لپس باقی بمونه.

کافه تایم لپس کیش

تنوع غذایی بالا برای هر سلیقه

محصولات غذایی تایم‌لپس که در گروههای مختلف غذایی، خوراکی و نوشیدنی به همین نام در ایران و امارات به ثبت رسیده، پیوسته مورد کنترل کیفی و همچنین آزمایش‌های دقیق پزشکی قرار می‌گیرند تا ضمن حصول اطمینان کامل از سلامت محصول و علاوه بر آن طعم لذیذ، ارتقای کیفیت و ایجاد تنوع در برنامه‌کاری همیشگی این مجموعه باقی بماند.

قابل ذکر است که تایم لپس دارای منو کاملی از غذاهای ایرانی – دریایی – فرنگی – فست فود – رژیمی و وجترین، همچنین پیش غذاهای مختلف و انواع کیک و دسرهای جذای هست.علاوه بر اون منو بار با انواع نوشیدنی های گرم و سرد کافه هم میتونه برای علاقه مندان به کافه گردی جذاب باشه.

استفاده از متریال و مواد غذایی تازه و مرغوب:

خرید موادغذایی  اولیه در تایم لپس بصورت “روزانه و تازه” از بهترین و مرغوب ترین محصولات تهیه میشه و همین موضوع باعث شده تا مهمانان از محصولات خوشمزه ما لذت کافی رو ببرن و طعم واقعی یک غذا یا نوشیدنی سالم و لذیذ رو هرگز فراموش نکنند.

ساعت کاری کافه تایم لپس

از اونجایی که قراره مهمان های مختلف با سلیقه های مختلف و مشاغل گوناگون، همه در تایم لپس لذت ببرن ،پس باید یک تیم حرفه ای بصورت یکسره و تمام وقت آماده برای پذیرائی باشند.

از این رو ساعت کاری تایم لپس رو اینطوری تعریف کردیم…

+ صبحانه : ۸ صبح الی ۱۲ ظهر  (بزودی…)

+ نهار : ۱۳ظهر الی ۱۷ بعداز ظهر

+ عصرانه و میان وعده : ۱۸ عصر الی ۲۱ شب

+ شام : ۲۲ شب الی ۲ بامداد

موزیک زنده و Dj

بند حرفه ای موزیک کافه تایم لپس که از هنرمندان مطرح کشور هستند، هفت روز هفته در چندین سانس محتلف برای شما مهمانان نازنین هنر نمایی میکنن

نهار (۱۳:۳۰ الی ۱۶:۳۰) – اجرای موزیک زنده با پیانو

شام (در ۱ یا ۲ سانس) – اجرای  Dj بهمراه بند موزیک

برگزاری مراسم ها و سورپرایز خاص

کافه تایم لپس با افتخار میزبانی و برگزاری مراسم های خاص شما رو در این مجموعه به عهده میگیرد تا بتونین عزیزانتون رو در روزهای خاص سوپرایز کنید. (جشن تولد، سالگرد ازدواج، فارغ التحصیلی ، دورهمی و…)

محیط زیبا با دیزاین و دکور خاص

اگه آدم خاص پسندی هستی و سلیقه ی متفاوتی داری، تایم لپس رو انتخاب کن.

چون دیزاین و دکوراسیون داخلی کافه تایم لپس، تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک هست بطوریکه هر قسمت و جایگاه به شکلی متفاوت هست و همین موضوع باعث شده هیچ وقت برای مهمانان تکراری بنظر نیاد چون امکان این هست که هر بار در یک میز و یک جایگاه با دکور متفاوت نسبت به دفعه ی قبل حضور داشته باشید.

رزرو کافه رستوران تایم لپس

مهمان گرامی

🔺لطفا جهت رزرو میز در کافه رستورانتایم لپس با شماره زیر تماس بگیرید:

۰۹۳۹۶۴۱۶۰۰۸

🔺 هزینه رزرو به ازای هر نفر ( بالای ۵ سال )دویست و پنجاه هزار تومان است که به ازای بلیط اجرای ۳ ساعت موسیقی الکترونیک به همراه بشقاب میکس میوه برای هر میز دریافت و از فاکتور سفارشهای شما کسر نخواهد شد.

🔺 هزینه واریز شده برای رزرواسیون طبق قوانین مجموعه
به هر دلیل قابل کنسل کردن و استرداد وجه نخواهد بود.

🔺 تکمیل مراحل رزرواسیون تنها با ارسال فیش واریزی به همین شماره انجام خواهد شد. ( فیش واریزی را به همین خط از طریق واتساپ یا آی مسیج ارسال بفرمایید)

🔺 شروع سانس :٢٣ الی ٢

☀️🔥🏝️ ضمنا ناهار تایم‌لپس را هم از دست ندهید. خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی با چشم‌انداز بی نظیر خلیج فارس. از ساعت یک ظهر تا پنج عصر. ( تیکت رایگان)

از حسن اعتماد شما سپاسگزاریم.